Autor |
Wiadomość |
Rafi V8 |
Wysłany: Pon 13:52, 19 Paź 2009 Temat postu: |
|
Szkoda tylko, że atak zimy był jednodniowy... |
|
|
rexman |
Wysłany: Sob 0:44, 17 Paź 2009 Temat postu: |
|
Biała "pierzynka".... |
|
|
Rafi V8 |
Wysłany: Śro 12:06, 14 Paź 2009 Temat postu: |
|
Moje maleństwo i pierwszy atak zimy w tym roku... (WAWA 2009)
A najlepsze jest to, że cały czas pada i nie zamierza przestać...
A to zdjęcia kilka godzin później…
Nadal pada... |
|
|
Rafi V8 |
Wysłany: Pon 18:24, 05 Paź 2009 Temat postu: |
|
A tak z nudów
|
|
|
bmwe34 |
Wysłany: Czw 9:15, 19 Mar 2009 Temat postu: |
|
Widzę że praca wre!
Moje maleństwo też stoi u lakiernika... |
|
|
rexman |
Wysłany: Czw 0:36, 19 Mar 2009 Temat postu: |
|
Jak się zrobi cieplej, to ja muszę zaingerować w blachę tu i ówdzie. |
|
|
Rafi V8 |
Wysłany: Śro 14:00, 18 Mar 2009 Temat postu: |
|
Maleństwo już odebrane od lakiernika płyn hamulcowy też już wymieniony Niestety od momentu odebrania autka od lakiernika ciągle pada i nie mam jak zrobić zdjęć po malowaniu Jak pogoda się poprawi to od razu wrzucę aktualne fotki, a na razie wklejam kilka zdjęć tuż przed rozpoczęciem prac lakierniczych i kilka w ich trakcie:
|
|
|
rexman |
Wysłany: Sob 22:45, 07 Mar 2009 Temat postu: |
|
Przyjemność po mojej stronie. |
|
|
Rafi V8 |
Wysłany: Sob 22:19, 07 Mar 2009 Temat postu: |
|
Dzięki rexman, znowu czegoś się dowiedziałem Człowiek całe życie sie uczy |
|
|
rexman |
Wysłany: Sob 22:05, 07 Mar 2009 Temat postu: |
|
Być może nie jest to pozbawione logiki, bo np. w tunelu pełnym spalin jadąc kilkanaście km. jest niedobór powietrza, pomimo że tunel jest wentylowany.
Gdyby powietrze w kabinie nie było chłodzone, to wtedy zmęczony kierowca może zasnąć za kierownicą. |
|
|
Rafi V8 |
Wysłany: Sob 21:18, 07 Mar 2009 Temat postu: |
|
Nawet nie wiem, nie sprawdzałem tego, ale na moje to nie ma to wpływu na temperaturę powietrza. |
|
|
rexman |
Wysłany: Sob 20:16, 07 Mar 2009 Temat postu: |
|
Jeśli włączasz "zamknięty obieg powietrza", wtedy zaczyna dmuchać zimnym powietrzem, czy nie? |
|
|
Rafi V8 |
Wysłany: Sob 18:51, 07 Mar 2009 Temat postu: |
|
Po rozkodowaniu numeru VIN:
Wyposażenie
Dane pojazdu
Art.
Wartość
Numer podwozia WBAHE21060GE61158
Kod typu HE21
Typ 530I (EUR)
Typoszereg E E34 ()
Seria 5
Rodzaj konstrukcji LIM
Układ kierowniczy LL
Drzwi 4
Silnik M60/1
Pojemność skokowa 3.00
Moc 160
Napęd HECK
Skrzynia biegów AUT
Kolor DIAMANTSCHWARZ METALLIC (181)
Tapicerka SCHWARZ LEDER (0203)
Data prod. 1993-06-15
Wyposażenie
Kod
Nazwa (interfejs)
Nazwa (ETK)
S240A LEATHER STEERING WHEEL Skórz. koło kier. z pod. pow.
S302A ALARM SYSTEM Instalacja alarmowa
S339A SATIN CHROME Shadow-Line
S415A SUNBLIND FOR REAR WINDOW Roleta przeciwsłoneczna tylna
S431A INTERIOR RR VW MIRROR W AUT ANTI-DAZZLE Wew. lust. wst. z automatyką przyciemn.
S438A WOOD TRIM Wersja z drewna szlachetnego
S472A CENTER ARMREST FRT DRIVER/PASS Podłokietnik przedni kierowcy/pasażera
S498A HEADRESTS IN REAR, MECHANIC. ADJUSTABLE Zagłówki w siedzeniu tylnym mechaniczne
S528A AUTOMATIC AIR RECIRCULATION CONTROL(AUC) Autom. kontrola obiegu powietrza
S534A AUTOMATIC AIR CONDITIONING Automatyczna klimatyzacja
S540A CRUISE CONTROL Regulacja prędkości
S553A ON-BOARD COMPUTER IV W REMOTE CONTROL Komputer pokładowy IV z pilotem
S564A INTERIOR LIGHT PACKAGE Pakiet oświetlenia wnętrza
S687A RADIO PREPARATION Instalacja radiowa
S847A erweiterter Kabelbaum Akumulator dodatk. do sieci C telefonu
Kod
Nazwa (interfejs)
Nazwa (ETK)
S897A CONTINUOUS TONE F ANTI-THEFT SYSTEM Ciągły dźwięk do DWA |
|
|
rexman |
Wysłany: Sob 3:58, 07 Mar 2009 Temat postu: |
|
Dobrze wiedzieć, że takie szroty istnieją.
Myślę zwłaszcza o częściach karoserii, których stan raczej się nie pogorszy od momentu "przejęcia" ich pod swoją "opiekę". |
|
|
Rafi V8 |
Wysłany: Pią 21:34, 06 Mar 2009 Temat postu: |
|
rexman napisał: | Dzięki Rafi V8, dobrze wiedzieć . |
Ale za co Rexman??? |
|
|