BMW seria 5
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj
Forum Strona Główna
->
Mechanika
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Specjalne
----------------
Regulamin
Historia BMW
BMW
----------------
Nasze samochody
Mechanika
Tuning
Car-Audio
Zloty, spoty itp. itd.
Galeria
Pielęgnacja auta
Linki
Giełda
----------------
Samochody
Części i akcesoria...
Po Godzinach
----------------
Hyde Park
Humor
F1
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
bmwe34
Wysłany: Czw 13:24, 09 Paź 2008
Temat postu: wibracje auta
Od jakiegoś czasu moim touringiem trzęsło przy obrotach rzędu 2100 - 2500. Sprawdzałem w aucie zawieszenie i wyważałem koła. Objawy nie ustąpiły. Padła myśl, że może to wtryski albo cewki i silnik nierówno pracuje i przerywa wprowadzając nadwozie w wibracje. W końcu któregoś pięknego dnia podczas ruszania coś trzasnęło i podczas przyspieszania trzęsło całym autem i waliło w podłogę ... szybka diagnoza - wał ! Faktycznie, padł elastyczny łącznik wału - przekręcił się. Został wymieniony i wszystkie (łącznie z wibracjami przy 2100 - 2500 obr/min) objawy zniknęły. Więc jeżeli macie podobne objawy możecie sprawdzić ów łącznik.
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
deoxBlue v1.0 // Theme created by
Sopel stylerbb.net & programosy.pl
Regulamin