Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bmwe34
Administrator
Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 383
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Toruń
|
Wysłany: Śro 11:45, 07 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
... tylko malują. Wyprostować trzeba przed malowaniem.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
rexman
Moderator
Dołączył: 13 Maj 2007
Posty: 162
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Irlandia
|
Wysłany: Śro 16:32, 07 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
Dzięki!
Poprzednie pytanie było raczej "od ogółu".
Jeśli chodzi o mnie,to mam maleńkie ubytki spowodowane otarciami felgi o krawężniki.Są także głębokie odpryski farby przez niezbyt umiejetne przygotowanie do malowania.
|
|
Powrót do góry |
|
|
bmwe34
Administrator
Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 383
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Toruń
|
Wysłany: Śro 21:43, 07 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
Otarcia można podszlifować (zależy jak głębokie są) większe ubytki trzeba napawać, ale tylko takie w "granicach rozsądku" tzn takie jtóre nie będą wpływać na bezpieczeństwo...
|
|
Powrót do góry |
|
|
rexman
Moderator
Dołączył: 13 Maj 2007
Posty: 162
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Irlandia
|
Wysłany: Śro 23:10, 07 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
Może to takie prywatne wynurzenia ale przydatne,a mianowicie:Mam niewielkie odrapania więc zagłębienia zamierzam uzupełnić porządną żywicą lub szpachlą a wszystko co wystaje poza rzeczywisty kształt-zeszlifować
Nie ja to wymyśliłem,ale widziałem efekt po przygotowaniu do malowania i po...
skutek zaskakująco pozytywny.
|
|
Powrót do góry |
|
|
bmwe34
Administrator
Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 383
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Toruń
|
Wysłany: Śro 21:54, 16 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
jeszcze jakieś foto mojej buni...
a tu moje poprzednie 5...
|
|
Powrót do góry |
|
|
rexman
Moderator
Dołączył: 13 Maj 2007
Posty: 162
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Irlandia
|
Wysłany: Czw 0:46, 17 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
Aż miło popatrzeć.
|
|
Powrót do góry |
|
|
bmwe34
Administrator
Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 383
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Toruń
|
Wysłany: Pią 20:42, 08 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
|
|
Powrót do góry |
|
|
rexman
Moderator
Dołączył: 13 Maj 2007
Posty: 162
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Irlandia
|
Wysłany: Sob 1:22, 09 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
Pamiętam,jak się kiedyś(początek lat 90-tych)nie mogłem napatrzec na e34.
Nawet przez myśl nie przeszło mieć "COŚ TAKIEGO"!!!
|
|
Powrót do góry |
|
|
bmwe34
Administrator
Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 383
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Toruń
|
Wysłany: Sob 7:21, 09 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
O tak, widok takiego auta na naszych ulicach był rzadkością. Jak już takie auto przejeżdżało patrzyło się z otwartą buzią... Pamiętam kiedy w Toruniu pod koniec lat '80 i na początku '90tych odbywały się wyścigi samochodowe i Smorawiński ścigał się M3 E30, a przyjeżdżał 850 E31 co to był za widok...
|
|
Powrót do góry |
|
|
rexman
Moderator
Dołączył: 13 Maj 2007
Posty: 162
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Irlandia
|
Wysłany: Sob 8:56, 09 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
E 31,to dopiero kolega mi pokazał chyba ok.1998r.(w GB)Stała na przyfirmowym parkingu.Auto samego szefa tejże firmy.Pamiętam,miało srebrny kolor....ach,nie mogłem uwierzyć,że BMW "COŚ TAKIEGO"wypusciło.Ależ miałem zaległości...
|
|
Powrót do góry |
|
|
bmwe34
Administrator
Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 383
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Toruń
|
Wysłany: Śro 13:50, 01 Paź 2008 Temat postu: |
|
|
Parę nowych fotek...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
|
|
Powrót do góry |
|
|
bmwe34
Administrator
Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 383
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Toruń
|
Wysłany: Pon 10:01, 02 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
Przed wiosną dokonałem wymiany: paska wieloklinowego z napinaczami, nowe visco oraz filtr powietrza i filtr kabinowy. Ten ostatni był już taki zasyfiony że nie mam pojęcia jak tam powietrze przelatywało. Został jeszcze płyn hamulcowy do wymiany.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Rafi V8
Moderator
Dołączył: 18 Sie 2008
Posty: 56
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa\Żnin
|
Wysłany: Pon 22:56, 02 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
Kolego ja też muszę wymienić płyn hamulcowy, bo właśnie dzisiaj zapalił mi się zegarek i napis INSPECTION na CC i tu moje pytanie: jak skasuje inspekcje od płynu hamulcowego to czy automatycznie skasuje i się inspekcja od wymiany oleju???
Ostatnio zmieniony przez Rafi V8 dnia Wto 0:05, 03 Mar 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
bmwe34
Administrator
Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 383
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Toruń
|
Wysłany: Wto 9:19, 03 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
Z tego co pamiętam żeby skasować OIL SERVICE trzeba trochę dłużej zwierać piny (jeżeli kasujemy zwierając piny przewodem)
Pierwsze kasuje się INSPECTION a w drugiej kolejności OIL SERVICE.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Rafi V8
Moderator
Dołączył: 18 Sie 2008
Posty: 56
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa\Żnin
|
Wysłany: Wto 20:53, 03 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
NSPECTION na pewno będzie kasowana za pomocą kompa.
|
|
Powrót do góry |
|
|